Markten veranderen in snel tempo, hetzelfde geldt voor onze klanten en leveranciers. De concurrentie waarmee we allen te maken hebben is bovendien slagvaardiger, slimmer en internationaler. Nieuwe opdrachten komen niet meer als vanzelfsprekend binnen, nieuwe klanten evenmin. Daar komt bij dat als gevolg van de toename van het aantal aanbestedingen en door een scherpe wereldwijde concurrentie onze prijzen en die van onze klanten voortduren onder druk staan. In deze dynamische ontwikkeling overeind blijven en je klanten nog beter van dienst zijn en hen ontzorgen, vraagt om een proactieve houding van de commerciële organisatie van onze onderneming. Hoe immers kunnen wij onze opdrachtgevers optimaal adviseren als we hem, zijn producten en diensten, zijn markten en zijn concurrenten niet of nauwelijks kennen?

In een periode waarin de economie langzaam weer tekenen van herstel laat zien, is het voor Voltec de uitdaging om van die positieve ontwikkeling gebruik te maken en nieuwe groei te realiseren. We willen dit onder andere bereiken door nog beter te focussen op de persoonlijke relatie die we met de meeste van onze klanten hebben. Voor hen zoeken we naar slimme en betaalbare oplossingen op maat voor de hulpvragen waarmee zij ons benaderen. Als die er niet onmiddellijk zijn bekijken we tevens of er goede alternatieven zijn die we hen kunnen aanreiken. De kwaliteit die we leveren, onze uitgekiende logistiek en uitstekende service zijn daarnaast de vanzelfsprekende en vertrouwde pijlers waarmee we deze proactieve benadering door onze afdeling sales ondersteunen.

Voor onze klanten heeft dit als bijkomend voordeel dat zij actueel op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de kabelbranche, dat wij hen kunnen helpen om kosten te besparen en dat zij verzekerd zijn van nog meer persoonlijke aandacht.

Peter van de Goor
Commercieel directeur



« terug naar overzicht